WYMIANA / ZWROT / REKLAMACJA
- Konsument ma prawo do wymiany zakupionego obuwia na inny rozmiar bądź model.
- Koszty wysyłki zwrotu pokrywa konsument jak również towar wymieniany będzie odesłany po zaksięgowaniu na naszym koncie kosztów ponownej wysyłki.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
- Konsument który zawarł umowę zakupu na odległość ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu.
- Czas liczony jest od momentu zakupu towaru.
- W przypadku zwrotu należy poinformować sprzedającego o tym fakcie jak również dołączyć pisemne odstąpienie od umowy zakupu dołączając dokument do wysyłki zwrotnej na adres Szafa Bruna ul.gen.M.Coopera 12G lok U4 01-315 Warszawa bądź odstąpić od umowy zakupu w formie elektronicznej przesyłając na adres: szafa.bruna@onet.pl
- Zwrot jest uwzględniony jedynie w przypadku kiedy towar nie jest zniszczony jak również nie był używany.
- Niezbędny jest także dowód zakupu (paragon, faktura) dołączając do dokumentu odstąpienia od umowy zakupu.
- Kosztami zwrotu towaru obciążony jest konsument jak również w chwili wymiany np. na inny rozmiar bądź model.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- W przypadku reklamacji proszę przygotować dokument zawierający imię, nazwisko, adres, numer kontaktowy, mail, datę zakupu, powód reklamacji oraz numer zamówienia.
- Należy również przesłać zdjęcie przedstawiające powód reklamacji na adres szafa.bruna@onet.pl
Znajdź nas na instagramie!
O nas
Regulamin Sklepu
Polityka Prywatności
Jak dobrać rozmiar?
Dostawa i formy płatności
Wymiana/Zwrot/Reklamacja
Szafa Bruna
O nas
Regulamin Sklepu
Polityka Prywatności
Jak dobrać rozmiar?
Dostawa i formy płatności
Wymiana/Zwrot/Reklamacja